27.4.13

PSY ON RAHUL, ET TA POLE ÜHEHITIMEES

Lõuna-Korea räppar Psy (35) rääkis MTV uudistele, et ta on uue singli "Gentleman" ilmumise järel rahul, et ta pole jäänud "ühehitimeheks". 


Küll aga kurtis ta selle üle, et "Gentleman`i" avalikustamise ajal oli tal ülikiire nädal.


Mees pajatas: "Reedel (12. aprillil) ilmus singel ja laupäevaks pidi muusikavideo valmis olema- samuti andsin laupäeval staadionikontserdi 50 000-le inimesele.


Sama nädala esmaspäeval ja teisipäeval toimusid muusikavideo võtted. Kolmapäeval, neljapäeval ja reedel tegelesime video kokkupanekuga. Lisaks tuli mul [kontserdiks] proove teha ja kindel olla, et tantsusammud õigesti meeles on. Nii et see nädal oli mu elu kõige hullem nädal.


Ma muutsin laulu väga palju kordi kuni viimase momendini. Ma polnud rahul, olin väga närvis," ütles ta. "Mu ainus eesmärk oli vältida seda, et mind ühehitimeheks hakataks kutsuma.

Olin väga närvis kuni laulu esitluseni. Kahe nädalaga on sellel [videol] 230 miljonit vaatamist, nii et ühehitimees ma pole. Selle üle olen väga õnnelik ja rahul."